Apr 19, 2012

Φωτογραφία δρόμου από τον Tom Waterhouse

Ένας ερασιτέχνης  με πάθος για την φωτογραφία δρόμου.

"Μπορεί να ακουστεί κλισέ, αλλά η φωτογραφία δρόμου άλλαξε κυριολεκτικά τη ζωή μου όταν την ανακάλυψα πριν μερικά χρόνια. Αρχικά σαν ένας θαυμαστής της δουλειάς των άλλων, έπειτα συμμετέχοντας ο ίδιος, μου δίδαξε να βλέπω τον κόσμο διαφορετικά - να παρατηρώ αληθινά τι υπάρχει γύρω μου, να βρίσκω έμπνευση στην καθημερινότητα, να αναλογίζομαι πως αλληλεπιδρούμε με το περιβάλλον μας. Πάνω απ' όλα, λατρεύω το γεγονός ότι κάθε φορά βγαίνω έξω με την φωτογραφική μου μηχανή δεν έχω ιδέα για το τι θα φωτογραφίσω, αλλά ότι υπάρχει πάντα η πιθανότητα να πιάσω κάτι ξεχωριστώ." Είπε στο The D-photo.

In Anticipation Of Precipitation The All-Seeing Eye Everybody Loves A Man In Uniform More Questions Than Answers And The Little Dog Laughed Italian Women #2 Italian Woman #3 Sneer Art Is Dead Pizza - Past




Δείτε περισσότερα στο flickr του Tom Waterhouse

No comments:

Post a Comment