Apr 16, 2012

Παρασκευοσαββατοκύριακο


Χριστός ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους. Δευτέρα του Πάσχα σήμερα όπως ονομάζουν την σημερινή μέρα λόγω της αργίας που έχει καθιερωθεί. Σκέφτηκα να κάνω έναν απολογισμό των προηγούμενων ημερών. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι και τόσο φανατικός υποστηρικτής των παραδόσεων οπότε δεν έκανα κάτι που να σχετίζεται με το πνεύμα των ημερών. Άραξα σπίτι με καφέ και δούλευα διάφορες φωτογραφικές ιδέες πιο πολύ στο μυαλό παρά στην πράξη. όπως είναι λογικό τον ήχο του κλείστρου τον άκουσα πολλές φορές αλλά ξεχώρισα 2 φωτογραφίες που πιστεύω ότι αξίζουν λίγο περισσότερο από τις υπόλοιπες. Η πρώτη, που βασίζεται πάνω στην εμμονή μου για τους εσωτερικούς χώρου, βγήκα κάπως τυχαία. ένα άδειο καβούκι σαλιγκαριού το οποίο μάζεψα από την αυλή και τοποθέτησα τυχαία πάνω στο συγκεκριμένο έπιπλο. Κατά την αναζήτησή μου για φωτογραφίες εντός σπιτιού παρατήρησα το συγκεκριμένο  ζευγάρι οπότε το θέμα μου προσαρμόστηκε πάνω σε αυτό. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις σύνδεσης αυτών των δύο αντικειμένων και δεν θα έπρεπε να απορριφθεί χωρίς σκέψη η "επικοινωνία" τους. Τα πρώτα που μπόρεσα να σκεφτώ ήταν 
  • Ζευγάρια:
  1. άψυχα (πλέον)
  2. αντικείμενα τοποθετημένα στην ίδια επιφάνεια.
  • αντίθετα. 
  1. φυσικό προϊόν - τεχνητό προϊόν που βασίζεται στο πετρέλαιο και κατ'επέκταση σε ζωικά ή φυτικά κατάλοιπα. 
  2. αργό - γρήγορο 

Ερχόμαστε στην συνέχεια στο βράδυ του Σαββάτου, παραμονή της αναστάσεως. αφενός δεν είμαι τόσο θρήσκος  και αφετέρου ήμουν μόνος στο σπίτι καθώς όλοι είχαν πάει στην εκκλησία, το μόνο πράγμα που θα μπορούσα να κάνω για να περάσει η ώρα ήταν α επιχειρήσω για πρώτη φορά να φωτογραφίσω πυροτεχνήματα. φόρεσα μία ζακέτα, πήρα μαζί μηχανή τρίποδο και τηλεχειριστήριο, έστησα τα πάντα και περίμενα. Το καλό είναι ότι λόγω θέας έβλεπα πυροτεχνήματα από πολλές εκκλησίες και ευτυχώς η πιο κοντινή σε εμένα άργησε κάπως. Οπότε είχα χρόνο και για δοκιμαστικές λήψεις και για να αλλάξω ρυθμίσεις όπου χρειαζόταν. Στα επόμενα ποστ θα περιγράψω την διαδικασία αναλυτικά.

No comments:

Post a Comment