Apr 12, 2012

Αστεία υποβρύχια σκυλιά

Με τον πρωινό μου καφέ συνηθίζω να σερφάρω στο internet ψάχνοντας κυρίως για φωτογραφίες που θα μου φτιάξουν την μέρα. Έπεσαν λοιπόν πάνω στην συγκεκριμένη συλλογή η οποία μου με έκανε να χαμογελάω από την πρώτη φωτογραφία, όχι μόνο λόγω της αγάπης μου για σκυλιά αλλά κυρίως εξαιτίας της αγάπης του σκύλου μου για το συγκεκριμένο παιχνίδι.

" Ο βραβευμένος φωτογράφος Seth Casteel χαίρει μεγάλης αναγνώρισης στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Είναι ένας από τους πιο γνωστούς φωτογράφους κατοικίδιων και το έργο του εμφανίζεται σε εκατοντάδες ημερολόγια, περιοδικά, αφίσες, βιβλία και τηλεοπτικές εκπομπές. Είχε επίσης την ευκαιρία να συνεργαστεί και να φωτογραφίσει διασημότητες όπως οι Cesar Millan, Ellen DeGeneres, Amy Smart, Denise Richards, Perez Hilton, καθώς επίσης και το καστ της ταινίας TWILIGHT και GLEE."

 By Karim Abdelwahab


Απολαύστε τες.















No comments:

Post a Comment