Aug 14, 2013

1 / 52 New start!!

OXI!!

Δεν μπορώ να το κάνω.. Δεν μπορώ να αντισταθώ, δεν μπορώ να μην ανεβάσω φώτο. Δεν μπορώ να περιμένω να τελειώσει το καλοκαίρι για να έχω περισσότερα hits.. Δεν μου αρέσει να χαλαρώνω κιόλας όσον αφορά την φωτογραφία και μπήκα σε ένα τέτοιο τριπάκι λόγω δουλειάς (η οποία όμως αφορά την φωτογραφία αλλά anyway)..  

Δεν μου πήρε πολύ χρόνο να το αποφασίσω αν και με προβλημάτιζε καιρό αλλά σε πριν 5-10 λεπτά συνειδητοποίησα ότι δεν γίνεται να αφήνω κάτι που μου αρέσει..  Ωστόσο θα υπάρξουν αλλαγές στην πορεία οι οποίες ακόμη δουλεύονται στο μυαλό μου..Εχμ.. ναι εκεί.. 

Έχει και φωτο μέσα μην το προσπερνάς..  Κάνε click στο read more!!!


Ξεκινάει λοιπόν πάλι 52 Weeks Project. Με tag 52weeks. Οι κανόνες απλοί

  1. 1 φωτογραφία την εβδομάδα ανεξαρτήτως θέματος
  2. Κείμενο πακέτο σχετικό ή άσχετο γιατί δεν έχω και πάντα έμπνευση. :P
Μέσα στους κανόνες αποφάσισα να περάσω και την υποχρεωτική καθυστέρηση :P Αργούσα που αργούσα να Post-άρω, ας το κάνω τώρα official ;) Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια και όχι τίποτα άλλο θα ξεχάσω και την δομή του βασικού κειμένου που είχα στον μυαλό μου προχωρώ παρά κάτω.. 



Τα κλασικά μπερδεμένα μυαλά.. Μήπως να αρχίσω να το ψάχνω με έναν ειδικό? / Ανέφερα ότι θα έχουμε και μουσική σήμερα???? Τι? Όχι? Ε θα έχουμε !! :P /  Δεν κόβω το αλκοόλ όπως θα μου πουν μερικοί γιατί στην ουσία δεν πίνω τόσο όσο μπορεί να υποθέσει κάποιος. Βέβαια τον τελευταίο καιρό αρχίζω και σκέφτομαι πράγματα από το παρελθόν. Καταλήγω χρόνια πίσω σε αναμνήσεις που είχα ξεγράψει, διαγράψει ή τεσπά γράψει κανονικά.  Το καλό της υπόθεσης είναι ότι φίλοι μου θυμίζουν ευχάριστες στιγμές που θα με ενδιέφερε να τις είχα αντιληφθεί διαφορετικά εκείνη την στιγμή. Αλλά δεν γυρίζει κανείς πίσω :P Οπότε κρατάμε δίπλα μας όποιον από το παρελθόν μας έχει κάνει ή μας κάνει να νιώθουμε καλά και πρέπει να τον κρατήσουμε σφιχτά ας είναι κ ο τριχωτός κολλητός χασάπης με το τσιγκελωτό μουστάκι. Φιλικά εε :P
Και με όλα αυτά τα λίγα νομίζω καταλαβαίνουμε ότι έχει να κάνει με φίλους η όλοι ιστορία. Φίλοι του σήμερα, από το παρελθόν αλλά κ από την προϊστορία. Που εμφανίζονται την πιο άκυρη στιγμή και μόνο χαμόγελα σου χαρίζουν. Ευκαιρία να μην τους χάσεις πάλι εε ;) 

Δεν θα κουράσω πολύ ακόμα μιας κι έχω χάσει την φόρμα μου όσον αφορά το γράψιμο. Φίλοι λοιπόν, αναμνήσεις, πειράγματα, "μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε" σε φιλικό επίπεδο πάντα, μια ιδέα μινιμαλισμός, μια πρέζα still life, κάποιες BDSM ιδέες με τα εν λόγω ανδρείκελα από πολύ αγαπητό πρόσωπο, Madrugada να παίζουν από το Juke Box pc στο background και φτάσαμε στην συγκεκριμένη φωτογραφία. "Η οποία είναι το pre-shot etc από το καινούριο μου project.." Κάτι τέτοια λέω συνήθως. Ίσως αυτό το blog πρέπει να μετονομαστεί από "Coffee, Cigarettes & Camera" σε "Καμένες ιδέες για Project" ή "Η αναβλητικότητα του φωτογράφου"..

Με χαρά ανακοινώνω επίσης ότι σύντομα, πρώτα εγώ, μετά ο θεός και μετά όλοι οι άλλοι (και λεφτά να έχουμε) θα αρχίσει το στήσιμο του Site γιατί είναι κουραστικό όλο αυτό με τα blog νομίζω.. Το όνομα θα είναι κάτι διαφορετικό σίγουρα. Παράλληλα φτιάχνεται και μια καινούρια σελίδα στο fb για κάλυψη event εκτός Κορινθίας, μιας και εντός του νομού συνεργάζομαι με συγκεκριμένη εταιρία (για πληροφορίες ρωτήστε :P) θα μπει λινκ αυτές τις μέρες κάπου στο πλάι :P

Ανυπομονώ να πατήσω το κουμπί "Δημοσίευση" για αυτό σας ξεπετάω στα γρήγορα. Καλό 15αυγουστο να ΄χουμε χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν και καλή συνέχεια στο καλοκαίρι μας :D / Μην ακούσω κανέναν πούστη να ξαναπεί ότι το καλοκαίρι έφτασε στο τέλος του , θα του ρίξω κλωτσιά - κατάρα.. :P

Ας αρχίσουν τα όργανα μέχρι την επόμενη φορά.. 
kisses!!!



No comments:

Post a Comment