Jan 1, 2013

25 / 52 Το Χρωστούμενο.. και δωράκι ebook

Κάθισα και προσπάθησα να βάλω σε σειρά το blog, αλλά δεν μου έβγαιναν οι αριθμοί.Τελικά μου έλειπε ένα post και για αυτό το λόγο βρισκόμασταν μονίμως πίσω 1 εβδομάδα. Προσθέτουμε σε αυτό και την δική μου αργοπορία και χάναμε συνέχεια μισό μήνα.. Λίγο οι γιορτές και το feeling της οικογενειακής εστίας, λίγο τα διαλυμένα μου οικονομικά από τις κραιπάλες, είναι και το ποστ ξεχασμένο από τα παλιά, αποφάσισα να ανεβάσω κάτι από House Stuff.
Πάντα θα βρίσκω κάτι να φωτογραφίζω μέσα στο σπίτι κι αυτό με παρηγορεί μιας και τα "μοντέλα" είναι πάντοτε συνεργάσιμα. :P

 Αυτές τις μέρες έχω γράψει αμέτρητες σελίδες κειμένων. Τόσο για το κλίμα των ημερών, όσο και για οτιδήποτε άλλο μπορεί να μας απασχολεί από την έναρξη της εορταστικής περιόδου μέχρι την μετάβαση στην νέα χρονιά. Αποφάσισα όμως να τα "κάψω" και να προσεγγίσω κάτι πιο ήπιο. Ή ακόμη και να μην προσεγγίσω τίποτα. Να αφήσω το μυαλό να καθαρίσει μόνο του από τους κόμπους του και απλώς να γράψω χαζομάρες. Ίσως πρέπει να ασχοληθώ πιο "Φωτογραφικά" με το blog για κάποιο διάστημα και να αφήσω εκτός τις αναζητήσεις μου. 

Παρακάτω βέβαια θα παραθέσω τις ευχές μου για το καινούριο έτος και σ' όποιον αρέσει!! 

Μιλώντας για φωτογραφία, δεν ξέρω γιατί είμαι τόσο παγωμένος αυτό το 6μηνο αλλά είναι κάτι που άρχισε να με κάνει να νιώθω άσχημα και να θέλω να το αλλάξω. Άρα είμαι σε σωστό δρόμο. Πάντως η όρεξη μου ήρθε για τα καλά από την στιγμή που αγόρασα την EOS 7D και ξεκίνησα υποσυνείδητα να παρατηρώ γύρω μου χρώματα, σχήματα και ανθρώπους (αρκεί να μην είμαι μεθυσμένος μιας κι αυτό είναι κάτι που συμβαίνει συχνά τελευταία). Τρώω αρκετές ώρες την ημέρα να βλέπω φωτογραφίες άλλων φωτογράφων σε site κτλ οπότε είναι θέμα χρόνου να ενεργοποιηθώ φαντάζομαι. 
Μάλλον πρέπει μέσα στο 2013 να ολοκληρώσω και όλα αυτά τα projects που ξεκίνησα και βρίσκονται σε αδράνεια για κάποιο διάστημα. Θα μου πάρει καμιά βδομάδα να συγκεντρώσω και να οργανώσω τις σημειώσεις μου βέβαια αλλά θα γίνει κι αυτό είναι δέσμευση :P

Δωράκι:
Link για την 5η ψηφιακή έκδοση του βιβλίου  Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ του Τάσου Σχίζα για το 2013 ανανεωμένο και εμπλουτισμένο. Το ebook διανέμεται δωρεάν μέσω της ιστοσελίδα τους συγγραφέα Φωτογραφικό Είδωλο , ενώ κυκλοφορεί και η έντυπη έκδοση στα βιβλιοπωλεία. ebook


Ευχές:

Για να μην μακρηγορώ, παραθέτω ως έχει ένα draft post που συνέταξα προχτές πάνω στα νεύρα μου για συγκεκριμένες καταστάσεις. 

New Years Special
Χρόνια πολλά σε όλους και μακάρι ο καινούριος χρόνος να φέρει υγεία, ευτυχία και λύσεις σε όσο το  δυνατόν περισσότερα προβλήματα. 
Σε σένα, "puppy", εύχομαι ο καινούριος χρόνος να φέρει χαρά, ηρεμία και να "ξεπαγώσεις" λίγο.. Αα και έμπνευση.. .. Άντε να δούμε και κανέναν κείμενο.. 
Στους φίλτατους φωτογράφους ένα συνδυασμό των παραπάνω και όρεξη για αμέτρητες λήψεις.. 


και τώρα οι κακίες...



~\\~

Σε σένα μέσε Έλληνα εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει υπομονή (αρκετή) και δύναμη, γιατί θα σου χρειαστούν και τα δύο προκειμένου να τα βγάλεις πέρα. Και λίγη κριτική σκέψη για να αντιληφθείς τι γίνεται γύρω σου. Ίσως ο νέος χρόνος σου στείλει και ένα βραχυκύκλωμα στην τηλεόρασή σου για να ανοίξει λίγο το μυαλό σου..

Για σένα κωλοφτιαγμένε Έλληνα, δημόσιε ή πολιτικέ ή εργολάβε ή εφοπλιστή ή οτιδήποτε, ανήκεις στην κατηγορία που τους λείπει η τσίπα. Τσίπα λοιπόν και για σένα ώστε να σταματήσεις ν εκμεταλλεύεσαι τον εργαζόμενο, τον μετανάστη, τα παραθυράκια των νόμων, το σύστημα και την επιρροή σου σε αυτό ώστε να κάνεις τις κομπίνες εις βάρος οποιοδήποτε άλλου..

Τέλος σε μένα εύχομαι να φέρει ηρεμία, σταθερότητα, παγκόσμια αναγνωρισιμότητα, λεφτά, κότερα, αεροπλάνα, την playboy mansion με τα μοντέλα μέσα και να μου δείξει επιτέλους ένα καλό δρόμο σε προσωπικό επίπεδο (για άτομα που είναι ή θέλω να είναι κοντά μου).. Και μυαλό..  και τρέλα.. Τόνους..

Καλή χρονιά σε όλους.
Κι αν είπαμε και μια κουβέντα παραπάνω, ψωμί κι αλάτι.. 
..ή ξύδι!!!!



Keep Shootin'

No comments:

Post a Comment