Dec 9, 2012

34 / 52 Ερωτόκριτος






Μπορείς να αντέξεις το βάρος των επιλογών σου στην κατηφόρα? Γιατί εγώ σίγουρα μπορώ να αντέξω των δικών μου. Και τις επιλογές αλλά και τις τύψεις μου..



Κυριακή πρωί και αναθεωρώ από την μία αλλά.. Το μυαλό δουλεύει σε αργούς ρυθμούς μόνο και μόνο για τις απαραίτητες διεργασίες: καφέ, στρίψιμο, άναμμα pc και ανέβασμα ρολών για να δούμε τι γίνεται και έξω.. 

Για να μην λέω και ψέμματα, η φωτογραφία είναι τραβηγμένη λίγες μέρες νωρίτερα αλλά την ανάρτησα γιατί συμβαδίζει λίγο με την ψυχολογία μου. Βαριά συννεφιά χαμηλά και γαλανός ουρανός στην κορυφή. Προβλήματα και τραβήγματα στο βάθος, η επίλυση των οποίον οδηγεί στην ηρεμία του καταγάλανου ουρανού. Αλλά τα χρυσά σύννεφα παγιδεύουν το μυαλό μέσα στη γλύκα τους και το υπνωτίζουν με αποτέλεσμα να μην βλέπει τον κατακλυσμό/καταστροφή που έρχεται...
συνέχεια-> 



Kαι πώς να σ' αποχωριστώ, και πώς να σου μακρύνω,
και πώς να ζήσω δίχως σου στο χωρισμόν εκείνο


Δυσκολεύομαι να τα βάλω σε σειρά αλλά το παλεύω. Από χτες ακούω Ερωτόκριτο σε όλες τις πιθανές εκδοχές από διάφορους καλλιτέχνες αν και ξεχώρισα μία version που μου αρέσει ιδιαίτερα και την παραθέτω παρακάτω.

Έχω πολλά να γράψω αλλά δεν θα τα γράψω είτε γιατί δεν πρέπει, είτε γιατί δεν έχω την όρεξη μιας και χάθηκα λίγο στην πορεία αυτό το διάστημα. Ναι, ναι για άλλη μια φορά θα μου πει κάποιος. Κάνω επομένως το πρώτο βήμα για να μπω πάλι στο κλίμα και να αρχίσει το μαγαζάκι να δουλεύει κανονικά ή τουλάχιστον με τους ρυθμούς που είχε καθιερώσει. 


Οπότε κλείνω εδώ αυτό το post γιατί στο τέλος θα το κουράσω άσχημα. Κι έχω κι ένα πονοκέφαλο για αδιευκρίνιστο λόγο..

Σας αφήνω λοιπόν με την version που προανέφερα.
Θα τα πούμε πάλι σύντομα. :P  
Ίσως και μέσα στην διάρκεια της ημέρας.. 

77 καλλιτέχνες, 40 διαφορετικά σημεία της Αττικής και ο «Ερωτόκριτος» συνθέτουν τον καμβά της δράσης και της δημιουργίας του «εναλλακτικού» video «Παίζουμε Οικολογικά -- Ζούμε Λογικά -- Ενεργούμε Ομαδικά»!


Θα τα πούμε πάλι σύντομα. :P  
Ίσως και μέσα στην διάρκει της ημέρας 

No comments:

Post a Comment