Jan 7, 2012

Ζητούνται συνεργάτες.. :P

Οποιοσδήποτε φίλος ή μη, ενδιαφέρεται για την φωτογραφία και έχει διάθεση να ποστάρει 1-2 θέματα το μήνα ή όποτε του έρθει η όρεξη ας επικοινωνήσει μαζί μου να το κανονίσουμε :) Μην σπρώχνεστε εσείς οι χιλιάδες αναγνώστες του blog, όλοι θα λάβουν απάντηση.. BTW λεφτά δεν υπάρχουν οπότε μην ακούσω παπαρίτσες.. :P

Κατήργησα τις διαφημίσεις διότι δεν είχαν κ κανέναν νόημα. Δεν περίμενα να βγάλω λεφτά απλά είχα την περιέργεια να δω πόσα μαζεύονται. Αποτύχαμε πανηγυρικά.. Συγκέντρωσα τον τεράστιο ποσό των €0,79. Άντε μπράβο.. Θα πάω διακοπές φέτος με αυτά τα λεφτά. :)

Βρίσκομαι επίσης στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι σε λίγο καιρό θα ανεβάζω και βίντεο. Με τι θεματολογία δεν έχω αποφασίσει ακόμη αλλά..
Είμαι κάτοχος πλέον μίας Toshiba CAMILEO® S30 1080p HD Camcorder και πετάω από την χαρά μου :) Θα ετοιμάσω ένα review σύντομα - αν και δεν ξέρω με τι θα το βιντεοσκοπήσω (?).



Τις καλησπέρες μου. Και χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν ;)


1 comment:

  1. Ρε φίλε δεν μπορώ εγώ, δεν προλαβαίνω

    ReplyDelete