Aug 28, 2012

Scroll Back B/W

Gas Mask & Patrik 2009  (Ίσως η αγαπημένη μου φωτογραφία) 

Βράδυ Τρίτης με τη Vodka να δίνει και να παίρνει στην βεράντα για να εκμεταλλευτώ το αεράκι και τη δροσιά που έφερνε. Αφού τριγύριζα άσκοπα στο Internet για κανένα 3ώρο και  έπαιξα 2-3 online παιχνίδια, ασυναίσθητα άνοιξα το photoviewer και χάζευα παλιότερες φωτογραφίες που είχα τραβήξει πριν 3-4 χρόνια όταν δηλαδή είχα πάρει πολύ ζεστά το άθλημα. 
Το σύστημα αρχειοθέτησης που χρησιμοποιώ είναι χαώδες. Βασίζεται σε πολύ βασικά κριτήρια όπως ημερομηνία δημιουργίας, έγχρωμη ή μαυρόασπρη, θέμα. Δεν χρησιμοποιώ tags ή keywords. Υπάρχουν φορές που ψάχνω να βρω κάποια φωτογραφία είτε παλιά, είτε καινούρια και σπαταλάω ακόμη και 40 λεπτά για να την εντοπίσω. Και συνήθως ΔΕΝ βρίσκεται στον φάκελο που υποτίθεται ότι πρέπει να βρίσκεται σύμφωνα με το σύστημα μου. 
Κατά τα ξημερώματα Τρίτης μέσα στην θολούρα μου κατέληξα σε ένα φάκελο  ο οποίος έδειχνε σωστός.. Ασπρόμαυρες φωτογραφίες με παρόμοιο θέμα το οποίο κάθε τόσο έσπαγε με κάτι διαφορετικό. Η συλλογή αυτή περιελάμβανε φωτογραφίες που τράβηξα σε περίεργες, μαύρες περιόδους (ή έτσι μου φαινόταν τότε) όπου η ψυχολογία μου δεν βρισκόταν και στον απόγειό της, αλλά μέσα από αυτές προσπαθούσα να εξωτερικεύσω και να αποβάλλω όλα αυτά που με απασχολούσαν.



Αν και το ύφος μου στις φωτογραφίες έχει αλλάξει σε γενικές γραμμές λόγω πειραματισμού πάνω σε νέα θέματα και δεδομένα, νομίζω ότι αυτή η οπτική γωνία μου ταιριάζει περισσότερο και σίγουρα κάποια στιγμή θα επιστρέψω σε αυτό.. Και ναι ένα καινούριο σύστημα αρχειοθέτησης το χρειάζομαι σίγουρα.... :P
Τις καλημέρες μου.


Canned light 2009

Trashed 2011
Present & Past 2011 







Sadman 2011

Φωτογραφία που βασίστηκε στο ομώνυμο τραγούδι του φιλικού συγκροτήματος Crakk. 



I'm only dangerous to myself part 1 2009



'm only dangerous to myself part 2 2009


'm only dangerous to myself part 4 2009


noname 2010



Sollution 2011


Απόγνωση 2011

No comments:

Post a Comment