Jun 12, 2013

53 / 52 Mad Dog

Είναι καλό νομίζω να αλλάζεις άποψη για κάποια θέματα, ειδικά όταν οι αλλαγές αυτές σου δίνουν την ευκαιρία να ασχοληθείς όλο και περισσότερο με κάτι που αγαπάς.(Έστω και με το ζόρι..?)

Κατά την ολοκλήρωση του προηγούμενου γύρου 52weeks σκέφτηκα πως ήταν καιρός να προχωρήσω σε κάτι άλλο. Να ασχοληθώ περισσότερο με την εννοιακή προσέγγιση της φωτογραφίας και να χρησιμοποιώ το blog ως ένα ημερολόγιο που να καταγράφει την εξέλιξη αυτών των projects. 
Αυτό που δεν είχα υπολογίσει είναι πώς η αναζήτηση φωτογραφιών προς ανάρτηση είχε κι έχει μπει για τα καλά στο πετσί μου και πιάνω τον εαυτό μου καθημερινά να αναζητά εικόνες που θα ήθελα να ανεβάσω. Κι όμως όλο αυτό είναι έντονα πιεστικό, οπότε δεν μου άφηνε καθαρή σκέψη για να προχωρήσω ή να ασχοληθώ με τις κεντρικές μου ιδέες. 
ΝΑΙ!! Το παραδέχομαι, είμαι εθισμένος στο να ανεβάζω μία φωτογραφία την εβδομάδα (με την όποια καθυστέρηση). Είμαι εθισμένος στο να ακούω το κλικ του κλείστρου. Με πιάνει μια έξαψη όταν νιώθω πως ήρθε η ώρα να ετοιμάσω το εβδομαδιαίο post και μόνο όταν ολοκληρωθεί νιώθω να επανέρχομαι στα φυσιολογικά επίπεδα γαλήνης - ηρεμίας.

Άλλωστε είναι ένα mini project! Κομμάτια της καθημερινότητας όπως τα αποτυπώνει η ματιά, μέσα από το φακό, την δεδομένη χρονική στιγμή. Λεπτομέρειες αντικειμένων ή wide τοπία αστικά και φυσικά. Ότι βλέπουμε γύρω μας κι με ότι αλληλεπιδρούμε. 

Άρα μιλάμε για μια απλή επανάληψη του κύκλου; Σε κάθε Project ο καθένας θέτεις συγκεκριμένου στόχους. Ένας από αυτούς είναι φυσικά η συνεχής επαφή με την φωτογραφία αλλά αυτή ήταν η δικαιολογία μου και την προηγούμενη φορά. Σκοπός θέλω να πιστεύω πως είναι η εξέλιξη. Η εκπαίδευση του ματιού και του μυαλού. Να μαθαίνεις να βλέπεις διαφορετικά άλλα και να σκέφτεσαι πρωτότυπα. Με αυτό τον τρόπο θα πειραματιστείς, θα ανακαλύψεις, θα μάθεις και θα απορρίψεις. Όλη αυτή τη γνώση που θα έχεις μαζέψεις θα την προσαρμόσεις πάνω στα θέλω  και στην αισθητική σου αντίληψη καθιερώνοντας το δικό σου ύφος βασιζόμενο πάνω σε μία συγκεκριμένη γραμμή ή συνδυάζοντας στοιχεία παράγοντας το δικό σου ρεύμα. Άλλωστε που θα βρισκόμασταν αν η τέχνη δεν εξελισσόταν συνεχώς; 

Black Rebel Motorcycle Club – Let The Day Begin


till next time (you should!!) keep shooting ;)

No comments:

Post a Comment